• گسترش دامنه خدمت رسانی بانک شهر به فعالان صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

    گسترش دامنه خدمت رسانی بانک شهر به فعالان صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

    بانک شهر با حضور فعال در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سه تفاهمنامه با “هلدینگ انرژی گستر سینا”، “شرکت صنایع تجهیزات نفت” و “شرکت پتروشیمی مکران” به امضاء رساند.

  • فورس3.8 گزینه مطلوب پخش مویرگی است

    فورس3.8 گزینه مطلوب پخش مویرگی است

    مدیران برتر پخش، کامیونت F38 را گزینه‌ای مطلوب برای توزیع کالا در شبکه مویرگی و شهرها دانستند. این گزاره حاصل مجموع نظرات مدیران برتر پخش ایران در حاشیه بازدید از غرفه محصولات بهمن در پنجمین نمایشگاه صنعت پخش ایران در کیش است. این نمایشگاه از 18 اردیبهشت 1403 آغاز و روز پنجشنبه 20 اردیبهشت با حضور ده‌ها شرکت پخش و برخی خودروسازان تجاری پایان یافت.

  • نشست تخصصی «پوشش ریسک نرخ سود در بازار سرمایه اسلامی»برگزار می‌شود

    نشست تخصصی «پوشش ریسک نرخ سود در بازار سرمایه اسلامی»برگزار می‌شود

    نشست تخصصی «پوشش ریسک نرخ سود در بازار سرمایه اسلامی» روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

  • معامله ۳ میلیون و ۱۷۰ هزار تن محصول در بورس کالا

    معامله ۳ میلیون و ۱۷۰ هزار تن محصول در بورس کالا

    در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران 3 میلیون و 170 هزار و 208 تن انواع محصول به ارزش 29 هزار میلیارد تومان دادوستد شد. به لحاظ حجم سیمان، سنگ آهن و فولاد سنگین‌وزن‌های تالار صنعتی و معدنی قیر و مواد پلیمری نیز سنگین‌وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

  • تولید تختال فولاد هرمزگان ۷۷ درصد جهش یافت

    تولید تختال فولاد هرمزگان ۷۷ درصد جهش یافت

    مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: شرکت فولاد هرمزگان در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ موفق به تولید بیش از ۱۶۱ هزار تن تختال شد که این میزان در مقایسه با اسفند ماه سال پیش جهش ۷۷ درصدی را نشان می‌دهد.

تبلیغات متنی